fbpx
Online Personal Training

Online Personal Training

Online Personal Training eli yksilövalmennus etänä

Online personal training on etänä tapahtuvaa yksilöllistä valmennusta, joka muodostetaan aina asiakkaan tavoitteita palvelevaksi kokonaisuudeksi. Online valmennuksessa personal trainer suunnittelee sinulle sinun tavoitettasi tukevan treeniohjelman, jota noudattamalla sinä pääset varmemmin tavoitteeseesi.

3kk ja 6kk online personal training

Kenelle tämä palvelu sopii?

  • henkilölle, joka haluaa liikkua tavoitteellisesti ja nousujohteisesti
  • henkilölle, jolla on käytössä kotikuntosali, mutta ei järkevää nousujohteista ohjelmaa, jonka avulla treenatana.
  • henkilölle, joka haluaa pudottaa painoa
  • henkilölle, jonka työpäivien kesto vaihtelee ja jolle sopisi parhaiten treenata silloin kun se itselle parhaiten sopii
  • henkilölle, joka mieluusti ulkoistaa treeniohjelmien suunnittelutyön ammattilaiselle, jotta kunto kohoaisi varmemmin

Mitä 3kk ja 6kk online personal training sisältää?

  • sinulle räätälöity harjoitusohjelma salille/kotiin/ulos päivityksineen
  • videolliset ohjeet
  • etätapaamiset valmentajan kanssa
  • ruokapäiväkirjan analyysin
  • tilanteeseesi sopivan ravinto-ohjelman
  • tarvittavat muokkaukset ja päivitykset
  • seurannan, ohjauksen ja konsultoinnin koko valmennuksen ajan

Miten tämä eroaa online treeneistä? Personal training on valmennusta, joka vie kohti tavoitteita. Online treenit ovat ohjattuja liikuntakertoja fysioterapeutin kanssa eikä ohjelmaan kuulu omaa itsenöisesti tehtävää harjoitusohjelmaa tai ravintovalmennusta.

Miten pääset online personal training asiakkaaksi?

  1. Ole meihin yhteydessä ja kerro mistä online personal training paketista olisit kiinnostunut.
  2. Tehdään kanssasi sopimus haluamallesi ajanjaksolle ja sovitaan laskutuskäytännöistä. Maksuvaihtoehtoina meillä käyvät sähköpostilasku ( lähetetään kerran kuukaudessa ) sekä smartum, eazybreak, edenred ja epassi etuudet.
  3. Sovitaan aloituspäivä ja aloitetaan treenaaminen yhdessä.
Juoksijan lihaskunto koostuu toiminnallisesta harjoittelusta

Mihin tavoitteisiin online personal training sopii?

Säännöllisen kuntoilun tueksi kotona/salilla/ulkona

Joskus säännöllisen liikuntaharrastuksen tiellä on vain järkevän ohjelman puuttuminen.

Online personal training on loistava valinta kiireiselle naiselle, jolle harjoittelu on entuudestaan tuttua ja joka haluaa treenata säännöllisesti ja tavoitteellisesti. Tällaisessa tilanteessa on järkevämpää itse keskittyä olennaiseen ja ulkoistaa vastuu kehittävän treeniohjelman suunnittelusta ammattilaiselle.

Personal trainer laatii sinulle sinun arkeesi sopivan ohjelman, joka vastaa tavoitteitasi.


parempi kunto on hyvä kuntotavoite

Kuntotavoitteen saavuttamisen tueksi

Onko tavoitteenasi ensi kesänä juosta esimerkiksi naisten kymppi tai ihan vain kohottaa kuntoa ja kiinteytyä? Personal trainer laatii sinulle yksilöllisen treeniohjelman ja seuraa kehitystäsi koko valmennuksen ajan.

raskauden_ jälkeisen

Raskauden jälkeisen liikunnan aloittamisen tueksi

Synnytyksen jälkeen kroppa ei välttämättä tunnu samalta kuin ennen raskautta. Myös kiireinen vauva-aika asettaa liikunnalle erityisvaatimuksia. Fysioterapeutin suunnittelemalla ohjelmalla ja säännöllisellä seurannalla voit aloittaa liikunnan uudelleen turvallisesti.


Miten sinä hyödyt online personal trainingistä?

puhelin

ETÄVALMENNUKSESSA SÄÄSTÄT AIKAA

  • Sinun ei tarvitse itse miettiä, miten ja milloin liikkua
  • Liikunnan määrä ja kesto mitoitetaan sinun arkeen sopivaksi oli sinulla sitten aikaa vartti, puoli tuntia tai kokonainen tunti.
  • Liikunta suunnitellaan sinne, missä sinä liikut. – vaikka hiekkalaatikon reunalle tai hotellihuoneeseen.
fitness ranneke voi auttaa palautumisessa.

ONLINE PERSONAL TRAINING TUO TULOKSIA VARMEMMIN

  • Suoritat alussa kuntotestin, jonka perusteella valmentaja suunnittelee sinulle heti sinun kuntoasi kehittävän kokonaisuuden.
  • Treenit jsuunnitellaan nousujohteisiksi, millä varmistetaan se, että kuntosi oikeasti kehittyy valmennuksen aikana.
  • Treenit ja palautuminen huomioidaan kuormitusfysiologian periaatteidenmukaisesti tai tarvittaessa leposykettä seuraamalla.
  • Tavoitteesi etenemistä seurataan säännöllisin väliajoin ja mikä parasta, applikaation avulla voit seurata sitä kokoajan myös itse.
running

SAAT ETÄVALMENTAJALTA TUKEA JA OHJAUSTA

  • Sinulla on aina käytössä ohjevideot sekä treenirunko, joka kertoo sinulle, mitä, kuinka paljon, millä painoilla ja missä järjestyksessä sinun tulee harjoitella.
  • Jos kaipaat lisäohjeita niin valmentaja on vain yhden viestin päässä
  • Jos jonkin liikkeen suoritustekniikka ihmetyttää niin liikkeen oikeaoppinen suoritus voidaan käydä läpi videopuhelulla
  • Jos jokin liike ei sovi, niin korvaava liike ohjataan sinulle tarvittaessa videopuhelulla ja lkorvataan automaattisesti ohjelmaasi.
  • Aino kun jokin mietityttää, saat vastauksia.