fbpx
Treenataanko Naisten treeniryhmä Helsinki
Naisten treeniryhmä Helsinki

Naisten treeniryhmä Helsinki

Naisten treeniryhmä Helsinki

 

Naisten treeniryhmät on suunniteltu naisille, joille lihaskuntoharjoittelu on suoranaista pakkopullaa. Riittävä lihaskunto on kuitenkin yksi terveyden ja hyvinvoinnin kulmakivistä, minkä takia säännöllinen lihaskuntoharjoittelu on tärkeää - erityisesti  ikävuosista 35 eteenpäin.  Tämän vuoksi me olemme halunneet luoda naisille oman treeniryhmän, jossa lihaskuntoharjoittelu on monipuolista, mukavaa ja ennen kaikkea kehittävää.

Lihaskuntoharjoittelu on paras tapa laihduttaa

Miksi sinun kannattaa aloittaa  lihaskuntoharjoittelu naisten treeniryhmässä?

 

Lihaskuntoharjoittelu on näyttöön perustuen paras tapa polttaa rasvaa ja paras tapa laihduttaaMonipuolisesti toteutetulla koko kehoa kuormittavalla voimaharjoittelulla on mm. positiivinen vaikutus veren rasva- ja sokeriarvoihin, millä on suuri merkitys mm. vyötärön kavennuksen kannalta.  ( Pedersen ja Saltin 2015 ). Lisäksi lihaskuntoharjoittelulla on mahdollisuus lisätä lihasmassaa, joka kuluttaa levossa enemmän energiaa kuin rasvakudos. Tämä auttaa suuresti mm. painonhallinnassa. 

Lihaskuntoharjoittelun on todettu kuluttavan huomattavasti energiaa sekä treenin aikana että treenin jälkeen, minkä vuoksi sen on todettu olevan erityisen tehokas harjoitusmuoto vyötärölihavuuden ennaltaehkäisyssä ja hoidossa.   (Mekary ym. 2015).

 

- Vyötärön kavennus onnistuu parhaiten lihaskuntoharjoittelulla -

 

 

Mitä hyötyä lihaskuntoharjoittelusta on naisille?

 

Säännöllisen voimaharjoittelun on osoitettu vahvistavan luita ja ehkäisevän osteoporoosia (Bolam ym. 2013). Jos tavoitteenasi on  esimerkiksi ennaltaehkäistä ja hoitaa lihas- ja nivelkipuja, niin lihaskuntoharjoittelu on siihen loistavaa "lääkettä", sillä lihaskuntoharjoittelun on myös todettu vähentävän alaselkäkipuja sekä vähentävän nivelrikkoisilla tulehdusta, kipua sekä lihasheikkoutta (Shaw ym. 2015). Säännöllinen ja turvallisesti ammattilaisen ohjauksessa toteutettu lihaskuntoharjoittelu sopii siis myös lihas- ja nivelkivuista kärsiville.  

 

 

Lihaskuntoharjoittelu on paras rasvanpolttotreeni

Kenelle naisten treeniryhmä sopii?

 

  • Naisille, joille lihaskuntoharjoittelu ei ole entuudestaan tuttua

 

  • Naisille, joilla on suuri kynnys lähteä yksin salille ( esimerkiksi pelko näyttää tyhmältä salilla ).

 

  • Naisille, jotka kokevat kuntosaliharjoittelun tylsäksi

 

  • Naisille, jotka haluavat harjoittelulta myös konkreettisia tuloksia

 

  • Naisille, jotka pelkäävät satuttavansa itsensä salilla

 

  • Naisille, jotka haluavat aloittaa säännöllisen kuntosaliharjoittelun itsenäisesti, mutta liiketeniikoiden puute estää harjoittelun. 

Miten naisten treeniryhmässä treenataan?

 

  • Alussa on aina 15min aktivoiva alkulämmittely, joka sisältää aerobista harjoittelua, koordinaatioharjoittelua ja liikkuvuusharjoittelua.

 

  • 25min treeniosiossa tehdään toiminnallista lihaskuntoharjoittelua ja tutustutaan samalla oikeaan liiketekniikkaan ja lihaskuntoharjoittelun perusteisiin.

 

  • Lopuksi on liikkuvuutta kehittävä loppujäähdyttely

 

  • Liikkeet ja harjoittelun haastavuus suhteutetaan jokaisen kuntoon sopivaksi yksilöllisesti - siksi ryhmämme ovat pienryhmiä

Miten sinä hyödyt naisten treeniryhmässä treenaamisesta?

 

  • Treenaat fiksusti ja näyttöön perustuen fysioterapeutti personal trainerin laatimalla ohjelmalla

 

  • Koko 12 viikon ohjelma on suunniteltu kasvattamaan kuntoa yksillöllisesti - saat siis toivomiasi tuloksia varmemmin.

 

  • Opit liiketekniikat ja nimenomaan rasvanpolttoa tukevan tavan treenata salilla

 

  • Et kyllästy treeneihin, koska ohjelmissa on riittävästi vaihtelua

 

  • Pääset nauttimaan ryhmän tuesta ja stemppaavasta asenteesta

- Parasta on, että sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin tulla paikalle, treenata ja lähteä pois. Aikaa ei kulu turhaan pyörimiseen ja odotteluun -

Rasvanpoltto treeniohjelma

Miten Naisten treeniryhmät  toimivat?

 

Naisten treeniryhmät toimivat vuoden ympäri aina 12 viikon jaksoissa. Treeniohjelma muuttuu aina neljän viikon välein, millä varmistetaan liiketekniikoiden oppiminen sekä harjoittelun nousujohteisuus. Jokainen treeni on kestoltaan 45 minuuttia pitkä.

 

Yhteen treeniin mahtuu kerrallaan viisi osallistujaa, jotta valmentaja ehtii ohjaamaan jokaista yksilöllisesti ja avustamaan paremmin oikean liiketekniikan omaksumisessa. Hyvä liiketekniikka on lihaskuntoharjoittelussa kehittymisen edellytys. 

 

Naisten treeniryhmä Helsinki - valmentajat

 

Naisten treeniryhmissä sinua valmentavat fysioterapeutti ja personal trainer Jonna, personal trainer Nea ja Liikuntatieteiden maisteri ja Kuntovalmentaja Ruth. Kaikilla valmentajilla on vankka tietotaito toiminnallisesta lihaskuntoharjoittelusta sekä ihmisen anatomiasta ja fysiologiasta, joka takaa sen, että treeni sujuu turvallisesti alusta loppuun asti, vaikka kropassa olisikin pientä kremppaa. Treenataanko personal trainer valmentajiin pääset tutustumaan lisää täältä. 

 

Naisten treeniryhmän Hinnat ja maksutavat

 

Treenit 1x viikossa  108 € / syyskausi

Treenit 2x viikossa  216 € / syyskausi

 

Voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: verkkokauppa, e-lasku, osamaksu, kuukausimaksu, smartum, virike, epassi, edenred. 

 

 

- 95 % naisten treeniryhmissä treenanneista jatkaa suoraan seuraavalle kaudelle -

treeniryhmä helsinki ilmoittautumislomake

Naisten treeniryhmä helsinki - tuntikalenteri

 

Ilmoittautuminen syksyn treeneihin on auki ja tuotteet on ostettavissa verkkokaupasta.  Huomioi kesäkuun Early Bird - tarjous ( - 15 % ) verkkokauppa-asiakkaille!

Naisten treeniryhmä helsinki Töölö
naisten treeniryhmä helsinki maunula

Naisten treeniryhmä helsinki - asiakaspalautteita

 

" Pienryhmätreenit salilla ovat olleet tosi hyviä ja vaihtelevia, kunto on selkeästi nousussa ja lihaksiakin alkaa jo vähän näkyä! "   Anu

 

 

" On uskomatonta, että vyäröltä on lähtenyt 12 cm vaikka olen treenannut vain kahdesti viikossa. Kyllä siitä lihaskuntoharjoittelusta toitotetaan, mutta ei sitä näköjään usko ennen kuin kokee. "  Tanja

 

 

Nyt kun on tää (ekat) 12 viikkoo treenattu, niin haluaisin vaan sanoa, että on ollu tosi monipuoliset ja hyvät treenit. Oon tosi ilonen, kun pystyin tähän (en olis itse uskonu), kun kaks kertaa viikossa treenit tuntu aluks ihan mahdottomalta ajatukselta. 

Ajoittain kun oon saanut aloitettua esim. ryhmäliikunnassa tai salilla, niin se on aina lopahtanut siihen, kun on tuntunut, että aina on samaa eikä mitään edistystä tapahdu. Aikaisemmin kun oon yrittäny käydä ryhmäliikunnassa niin oon vaan katsonu kelloa ja odottanut että tunti loppuu (auts ;). Ja aina on ollu liikunnassa sellanen "pakkopullafiilis", että meen nyt kun on pakko.
Sun tunneilla oon oikeesti  todella huomannut edistyneeni monella osa-alueella ja siitä saa voimia jatkaa. On ollu kivaa tulla tunneille ja ei ole ehtiny kelloa tunnilla miettiä, kun aika on mennyt nopeesti ja ollu monipuolista ja haastavaa treeniä. Varsinkin tasapainoa ei itse olis tullu edes ajatelleeks harjotella. 
Oon saanu sulta tosi hyviä ja asiantuntevia treeniohjeita tohon erkaumaan ja oot tosi positiivinen ja tsemppaava pt 🙂 Kiitos sulle Jonna 🙂 "  Riitta