fbpx
Naisten treeniryhmä Helsinki

Naisten treeniryhmä Helsinki

Naisten viiden hengen pienryhmätreenien uusi kausi alkaa 19.10.2020 ja jatkuu 11.12.2020 asti. Ryhmiä järjestetään ensimmäistä kertaa sekä livenä että online aamuisin, aamupäivisin ja iltaisin tuttujen ohjaajien Jonnan ja Ruthin johdolla. Live-treenit järjestetään sään salliessa ulkona Hesperian puistossa, jonne lähdetään yhdessä ryhmänä yhteisestä tapaamispaikasta. Sään kylmentyessä tai ollessa huono ohjaamme treenit Töölön Kisahallissa. Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden osallistua ryhmiin Online, jolloin harjoittelu tapahtuu live-videon välityksellä omasta kotoa. Sekä live että online pienryhmätreeneissä treenaat ohjatusti, tehokkaasti ja turvallisesti 45min tai 60min mittaiset treenit. Ajanvaraus sekä live että online treeniryhmiin tapahtuu Vello ajanvarausjärjestelmän kautta.

naistem treeniryhmä helsinki
Naisvoimaa joulukausi 2020 19.10 – 11.12 8 viikkoa

Vallitseva koronavirustilanne on huomioitu pienryhmätreeneissä seuraavasti:

  • luotamme siihen, että kukaan ei tule sairaana treeneihin. Emme myöskään ohjaa sairaana.
  • pieni ryhmäkoko sekä suuri harjoittelualue sekä ulkona että sisällä Töölön kisahallallissa mahdollistaa 2m turvavälin treenaajien välille
  • jokainen tuo oman jumppakuminauhan ja jumppa-alustan mukanaan treeneihin ( ohjaajalla on tarvittaessa mukana muutama kuminauha ja mahdollisuuksien mukaan käsidesiä)
  • treeneihin on mahdollista osallistua myös online

Ennen kuin aloitat treenaamisen kanssamme, olet ehdottoman tervetullut ILMAISELLE KOKEILUKERRALLE, joka ei sido sinua mihinkään. Varaa ilmainen kokeilukerta TÄÄLTÄ. Tutustu myös ennen ostopäätöstä sopimusehtoihin.

Naisten treeniryhmä helsinki

Naisten treeniryhmä Helsinki – miten ryhmät toimivat?

Naisten treeniryhmissä voit treenata 1-2 kertaa viikossa 45min tai 60min mittaiset ohjatut treenit livenä tai online. Lyhyemmät 45min mittaiset treenit on suunniteltu aloittelijoille, jotka haluavat aloittaa kunnon kohotuksen tehokkaasti ja turvallisesti ammattilaisen ohjauksessa. Pidemmät 60min mittaiset treenit sopivat hyvin tottuneemmille harjoittelijoille, jotka ovat käyneet säännöllisesti esimerkiksi jumpissa, kuntosalilla tai lenkkeilemässä.

Treeneihin ilmoittautuminen tapahtuu nettiajanvarauksella – aivan kuten kuntosalin jumppatunneille. Sinä asiakkaana saat päättää, missä ryhmässä ja mihin aikaan sinulle parhaiten sopii treenata. Jos et jollakin viikolla pääse, voit korvata menetetyn treenikerran kurssin aikana silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Yhteen treeniin mahtuu kerrallaan viisi osallistujaa, jotta valmentaja ehtii ohjaamaan jokaista yksilöllisesti ja avustamaan paremmin oikean liiketekniikan omaksumisessa.

Naisvoimaa! Live treenit

  • 5 hengen pienryhmät
  • Ajanvaraus nettiajanvarauksella
  • Tapaamispaikka Töölön kisahallin aula ( Freshstop kahvilan edessä )
  • Hyvällä säällä treenataan ulkona Hesperian puistossa
  • Huonolla säällä treenataan Töölön kisahallissa ( hallimaksu 3.50 € ei sisälly kurssin hintaan. )
  • Varaa mukaan oma jumppamatto sekä jumppakuminauha. Hallilla voit oman harkinnan mukaan käyttää hallilla olevia välineitä. Hallilla on hyvät desinfiointi mahdollisuudet.
  • Samalla kurssihinnalla voi osallistua sekä live että online treeneihin

Naisvoimaa! Online treenit

  • 5 hengen pienryhmät
  • Ajanvaraus nettiajanvarauksella
  • Saat ajanvarauksessa ilmoittamaasi sähköpostiin linkin, jonka avulla pääset osallistumaan online-treeniin. Striimauspalveluna on käytössä Zoom.
  • Online treenit toimivat hyvin pöytäkoneella, läppärillä, padilla tai älypuhelimella. Suosittelemme suurempaa näyttöä.
  • Varaa mukaan jumppamatto ja jumppakuminauha. Mikäli sinulla on muita välineitä, kuten kahvakuulia tai käsipainoja, voit hyödyntää niitä myös treeneissä. Ohjaaja opastaa sinua myös niiden käyttöön.
  • Samalla kurssihinnalla voi osallistua sekä live että online treeneihin
Naisten treeniryhmä helsinki

Miksi sinun kannattaa aloittaa  lihaskuntoharjoittelu naisten treeniryhmässä?

Asiakkaidemme suusta kuultua…

”Harjoittelu tuntuu turvalliselta, kun omaan liikkumiseen saa neuvoja ja joku oikeasti katsoo ja korjaa, että varmasti teen oikein.”

Pieni ryhmäkoko mahdollistaa sen, että saat ohjausta juuri niin paljon kuin tarvitset. Huomioimme treeneissä erityisen hyvin aloittelijat sekä uudet pienryhmään liittyjät, jotta jokainen saa hyvän treenikokemuksen heti ensimmäisestä treenistä lähtien sekä livenä että online.

Jos et ole pitkään aikaan liikkunut niin suosittelemme aloittamaan tunneilla kevyemmin. Kunto kyllä kasvaa kerta toisensa jälkeen, pommin varmasti! Edistyneemmät kuntoilijat saavat oman kuntotasonta mukaiset treenit a) isommilla harjoittelupainoilla tai b) tekemällä useampia sarjoja.

”Harjoittelu tuntuu mielekkäältä, kun kokoajan oppii uutta ja kunnon kasvun oikeasti huomaa myös arjessa.”

Naisten treeniryhmässä opit fiksun tavan treenata, joka ei kipeytä päiväkausiksi vaan pikemmin tuo päiviin ja viikkoihin LISÄÄ ENERGIAA. Ryhmissä keskitytään huomattavasti enemmän hyvään liiketekniikkaan ja oikein tekemiseen kuin nopealla temmolla suorittamiseen. Tästä ohjaustyylistä olemme saaneet runsaasti kiitosta! Naisvoimaa treeniryhmät helpottavat säännöllisen liikunnan ylläpitämistä, sillä ohjaaja ja treenikaverit odottavat sinua paikalle. Näin ollen pienryhmätreenit sopivat erityisen hyvin naisille, jotka eivät itsenäisesti motivoidu lihaskuntoharjoittelusta. Meiltä saat ohjaajan ja treenikaverit kaupan päälle.

Sitten niitä näyttöön pohjautuvia syitä…

Toiminnallinen lihaskuntoharjoittelu on näyttöön perustuen paras tapa polttaa rasvaa ja paras tapa laihduttaa. Monipuolisesti toteutetulla koko kehoa kuormittavalla lihaskuntoharjoittelulla on mm. positiivinen vaikutus veren rasva- ja sokeriarvoihin.  ( Pedersen ja Saltin 2015 ).

Lisäksi lihaskuntoharjoittelulla on mahdollisuus lisätä lihasmassaa, joka kuluttaa levossa enemmän energiaa kuin rasvakudos. Tämä auttaa suuresti mm. painonhallinnassa. 

Toiminnallisen lihaskuntoharjoittelun on todettu kuluttavan huomattavasti energiaa sekä treenin aikana että treenin jälkeen, minkä vuoksi sen on todettu olevan erityisen tehokas harjoitusmuoto vyötärölihavuuden ennaltaehkäisyssä ja hoidossa.   (Mekary ym. 2015)

Säännöllisen voimaharjoittelun on osoitettu vahvistavan luita ja ehkäisevän osteoporoosia (Bolam ym. 2013).

Jos tavoitteenasi on  esimerkiksi ennaltaehkäistä ja hoitaa lihas- ja nivelkipuja, niin lihaskuntoharjoittelu on siihen loistavaa ”lääkettä”, sillä lihaskuntoharjoittelun on myös todettu vähentävän alaselkäkipuja sekä vähentävän nivelrikkoisilla tulehdusta, kipua sekä lihasheikkoutta (Shaw ym. 2015).

Säännöllinen ja turvallisesti ammattilaisen ohjauksessa toteutettu lihaskuntoharjoittelu sopii siis myös lihas- ja nivelkivuista kärsiville. 

Kenelle ryhmät sopivat?

  • Naisille, joille lihaskuntoharjoittelu ei ole entuudestaan tuttua
  • Naisille, joilla on suuri kynnys lähteä yksin tekemään lihaskuntoharjoittelua ( esimerkiksi pelko kipeyttää itsensä liikkeitä tehdessä ).
  • Naisille, jotka kokevat lihaskuntoharjoittelun tylsäksi
  • Naisille, jotka haluavat harjoittelulta myös konkreettisia tuloksia
  • Naisille, jotka pelkäävät satuttavansa itsensä ja haluavat asiantuntevaa ohjausta
  • Naisille, jotka haluavat aloittaa säännöllisen lihaskuntoharjoittelun itsenäisesti, mutta liiketeniikoiden puute estää harjoittelun. 

Mitkä ovat treeniryhmässä treenaamisen hyödyt?

  • Treenaat fiksusti ja näyttöön perustuen fysioterapeutin ja liikuntatieteiden maisterin ohjauksessa
  • Ohjelma on suunniteltu kasvattamaan kuntoa yksillöllisesti – treenaat koko ajan oman tasosi mukaisesti ja kunto kehittyy optimaalisesti
  • Opit liiketekniikat
  • Et kyllästy treeneihin, koska ohjelmissa on riittävästi vaihtelua
  • Pääset nauttimaan ryhmän tuesta ja stemppaavasta asenteesta
  • Saat oman tekemisen tueksi jatkuvasti ohjausta ja neuvoja, jotta voit luottaa tekeväsi liikkeet oikein – myös online.

Naisten treeniryhmä helsinki – Ilmoittaudu mukaan!

  1. Ilmoittaudu mukaan naisten treeniryhmään ja ilmoita haluamasi maksutapa
  2. Maksaa voit suoraan verkkokaupassa tai oheisilla maksutavoilla: sähköpostilasku, smartum mobiili ja saldo, Epassi mobiili, Edenred ja Easy Break mobiili. Otamme vastaan myös smartum seteleitä ja virike seteleitä.
naisten treeniryhmä töölö

Treenit 8 viikon ajan  1 krt / viikko    104 €
Sisältää osallistumisen live ja online treeneihin.

naisten treeniryhmä helsinki

Treenit  8 viikon ajan   2 krt / viikko 
208  €
Sisältää osallistumisen live ja online treeneihin.

Naisten treeniryhmä helsinki – asiakaspalautteita

” Pienryhmätreenit salilla ovat olleet tosi hyviä ja vaihtelevia, kunto on selkeästi nousussa ja lihaksiakin alkaa jo vähän näkyä! ”   Anu

” On uskomatonta, että vyäröltä on lähtenyt 12 cm vaikka olen treenannut vain kahdesti viikossa. Kyllä siitä lihaskuntoharjoittelusta toitotetaan, mutta ei sitä näköjään usko ennen kuin kokee. ”  Tanja

” Nyt kun on tää (ekat) 12 viikkoo treenattu, niin haluaisin vaan sanoa, että on ollu tosi monipuoliset ja hyvät treenit. Oon tosi ilonen, kun pystyin tähän (en olis itse uskonu), kun kaks kertaa viikossa treenit tuntu aluks ihan mahdottomalta ajatukselta. Ajoittain kun oon saanut aloitettua esim. ryhmäliikunnassa tai salilla, niin se on aina lopahtanut siihen, kun on tuntunut, että aina on samaa eikä mitään edistystä tapahdu. Aikaisemmin kun oon yrittäny käydä ryhmäliikunnassa niin oon vaan katsonu kelloa ja odottanut että tunti loppuu (auts ;). Ja aina on ollu liikunnassa sellanen ”pakkopullafiilis”, että meen nyt kun on pakko.Sun tunneilla oon oikeesti  todella huomannut edistyneeni monella osa-alueella ja siitä saa voimia jatkaa. On ollu kivaa tulla tunneille ja ei ole ehtiny kelloa tunnilla miettiä, kun aika on mennyt nopeesti ja ollu monipuolista ja haastavaa treeniä. Varsinkin tasapainoa ei itse olis tullu edes ajatelleeks harjotella. Oon saanu sulta tosi hyviä ja asiantuntevia treeniohjeita tohon erkaumaan ja oot tosi positiivinen ja tsemppaava pt 🙂 Kiitos sulle Jonna 🙂 ”  Riitta