fbpx
Treenataanko Naisten treeniryhmä Helsinki
Naisten treeniryhmä Helsinki

Naisten treeniryhmä Helsinki

Naisten treeniryhmä Helsinki- näyttöön pohjautuvaa pienryhmätreeniä naisille

 

Treenataanko Naisvoimaa viiden hengen pienryhmätreenit ovat parissa vuodessa muodostuneet ylivoimaisesti suosituimmaksi treenimuodoksi, joka meillä on tarjota. Suosiosta ja tyytyväisistä treenaajista kertoo mm. se, että n. 95 % asiakkaistamme haluaa jatkaa ryhmässä, ensimmäisen kauden jälkeen.

 

Ennen kuin aloitat treenaamisen kanssamme, olet ehdottoman tervetullut ILMAISELLE KOKEILUKERRALLE, joka ei sido sinua mihinkään.

 

“En ole oikeasti liikkunut vuosiin ja hengästyn jo pelkissä rappusissa, voinko osallistua?”

Kyllä! Näissä ryhmissä jokainen aloittaa liikkumisen omalta tasoltaan.

 

“Onko siellä kaikki joitain 20-vuotiaina himoliikkujia, vai pysyykö tällainen huonokuntoinen viisikymppinen mukana?”

Kyllä pysyy. Ryhmä on suunniteltu naisille, jotka eivät ole pitkään aikaan liikkuneet.

 

“Olen kankea ja kömpelö enkä osaa tehdä kuntosalilla yhtään mitään, pärjäänkö mukana?”

Aivan varmasti. Liikkeiden vaatimustaso ja opastus on suunniteltu aloittelijoiden tarpeet huomioiden.

 

Katso oheinen esittelyvideo ja lue lisää!

Miksi sinun kannattaa aloittaa  lihaskuntoharjoittelu naisten treeniryhmässä?

 

Asiakkaidemme suusta kuultua...

 

Harjoittelu tuntuu turvalliselta, kun tunneilla saa yksilöllistä ohjausta.

Pieni ryhmäkoko mahdollistaa sen, että saat ohjausta juuri niin paljon kuin tarvitset. Huomioimme treeneissä erityisen hyvin aloittelijat sekä uudet pienryhmään liittyjät, jotta jokainen saa hyvän treenikokemuksen heti ensimmäisestä treenistä lähtien. Treeniohjelmien liikkeet ja painot suunnitellaan sinun lähtötasosi mukaisesti ja saat tähän tunneilla myös ohjaajilta opastusta. Jos et ole pitkään aikaan liikkunut niin suosittelemme aloittamaan tunneilla kevyemmin. Kunto kyllä kasvaa kerta toisensa jälkeen, pommin varmasti!  Edistyneemmät kuntoilijat saavat oman kuntotasonta mukaiset treenit a) isommilla harjoittelupainoilla tai b) tekemällä useampia sarjoja.

 

Harjoittelu tuntuu mielekkäältä, kun kokoajan oppii uutta ja kunnon kasvun oikeasti huomaa.

Naisten treeniryhmässä opit fiksun tavan treenata, joka ei kipeytä päiväkausiksi vaan pikemmin tuo päiviin ja viikkoihin LISÄÄ ENERGIAA. Olemme saaneet ohjaustyylistämme paljon kiitosta.  Naisvoimaa treeniryhmät helpottavat säännöllisen liikunnan ylläpitämistä kiireisessä arjessa, koska sen avulla ylimääräinen ihmettely ja pyöriskely salilla jää pois, mikä tekee harjoittelusta tehokkaampaa ja nopeampaa.

 

Sitten niitä näyttöön pohjautuvia syitä...

 

Lihaskuntoharjoittelu on näyttöön perustuen paras tapa polttaa rasvaa ja paras tapa laihduttaaMonipuolisesti toteutetulla koko kehoa kuormittavalla voimaharjoittelulla on mm. positiivinen vaikutus veren rasva- ja sokeriarvoihin, millä on suuri merkitys mm. vyötärön kavennuksen kannalta.  ( Pedersen ja Saltin 2015 ). Lisäksi lihaskuntoharjoittelulla on mahdollisuus lisätä lihasmassaa, joka kuluttaa levossa enemmän energiaa kuin rasvakudos. Tämä auttaa suuresti mm. painonhallinnassa. 

Lihaskuntoharjoittelun on todettu kuluttavan huomattavasti energiaa sekä treenin aikana että treenin jälkeen, minkä vuoksi sen on todettu olevan erityisen tehokas harjoitusmuoto vyötärölihavuuden ennaltaehkäisyssä ja hoidossa.   (Mekary ym. 2015).

 

- Vyötärön kavennus onnistuu parhaiten lihaskuntoharjoittelulla -

 

 

Mitä hyötyä lihaskuntoharjoittelusta on naisille?

 

Säännöllisen voimaharjoittelun on osoitettu vahvistavan luita ja ehkäisevän osteoporoosia (Bolam ym. 2013). Jos tavoitteenasi on  esimerkiksi ennaltaehkäistä ja hoitaa lihas- ja nivelkipuja, niin lihaskuntoharjoittelu on siihen loistavaa "lääkettä", sillä lihaskuntoharjoittelun on myös todettu vähentävän alaselkäkipuja sekä vähentävän nivelrikkoisilla tulehdusta, kipua sekä lihasheikkoutta (Shaw ym. 2015). Säännöllinen ja turvallisesti ammattilaisen ohjauksessa toteutettu lihaskuntoharjoittelu sopii siis myös lihas- ja nivelkivuista kärsiville. 

 

 

Naisten treeniryhmä Helsinki

Naisten treeniryhmä Helsinki - KENELLE RYHMÄT SOPIVAT?

 

Naisten treeniryhmät on suunniteltu naisille, joille lihaskuntoharjoittelu on suoranaista pakkopullaa. Riittävä lihaskunto on kuitenkin yksi terveyden ja hyvinvoinnin kulmakivistä, minkä takia säännöllinen lihaskuntoharjoittelu on tärkeää - erityisesti  ikävuosista 35 eteenpäin.  Tämän vuoksi me olemme halunneet luoda naisille oman treeniryhmän, jossa lihaskuntoharjoittelu on monipuolista, mukavaa ja ennen kaikkea kehittävää.

Kenelle naisten treeniryhmä sopii?

 

  • Naisille, joille lihaskuntoharjoittelu ei ole entuudestaan tuttua

 

  • Naisille, joilla on suuri kynnys lähteä yksin salille ( esimerkiksi pelko näyttää tyhmältä salilla ).

 

  • Naisille, jotka kokevat kuntosaliharjoittelun tylsäksi

 

  • Naisille, jotka haluavat harjoittelulta myös konkreettisia tuloksia

 

  • Naisille, jotka pelkäävät satuttavansa itsensä salilla

 

  • Naisille, jotka haluavat aloittaa säännöllisen kuntosaliharjoittelun itsenäisesti, mutta liiketeniikoiden puute estää harjoittelun. 

Miten naisten treeniryhmässä treenataan?

 

  • Alussa on aina 15min aktivoiva alkulämmittely, joka sisältää aerobista harjoittelua, koordinaatioharjoittelua ja liikkuvuusharjoittelua.

 

  • 25min treeniosiossa tehdään toiminnallista lihaskuntoharjoittelua ja tutustutaan samalla oikeaan liiketekniikkaan ja lihaskuntoharjoittelun perusteisiin.

 

  • Lopuksi on liikkuvuutta kehittävä loppujäähdyttely

 

  • Liikkeet ja harjoittelun haastavuus suhteutetaan jokaisen kuntoon sopivaksi yksilöllisesti - siksi ryhmämme ovat pienryhmiä

Miten sinä hyödyt naisten treeniryhmässä treenaamisesta?

 

  • Treenaat fiksusti ja näyttöön perustuen fysioterapeutti personal trainerin laatimalla ohjelmalla

 

  • Koko 8 viikon ohjelma on suunniteltu kasvattamaan kuntoa yksillöllisesti - saat siis toivomiasi tuloksia varmemmin.

 

  • Opit liiketekniikat ja nimenomaan rasvanpolttoa tukevan tavan treenata salilla

 

  • Et kyllästy treeneihin, koska ohjelmissa on riittävästi vaihtelua

 

  • Pääset nauttimaan ryhmän tuesta ja stemppaavasta asenteesta

- Parasta on, että sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin tulla paikalle, treenata ja lähteä pois. Aikaa ei kulu turhaan pyörimiseen ja odotteluun -

Rasvanpoltto treeniohjelma

Miten Naisten treeniryhmät  toimivat?

 

Naisten treeniryhmässä jokainen treeni on kestoltaan 45 minuuttia pitkä, johon kuuluu alkulämmittely, treeniosio ja loppujäähdyttely. Jokaiseen treeniin on ilmoittauduttava erikseen tuntivarauskalenterin kautta. Treenejä järjestetään ma-to aina samalla kaavalla ja sinä asiakkaana päätät, mille tunnille haluat milläkin viikolla osallistua - aivan, kuten kuntosalien jumppatunneilla. 

 

Yhteen treeniin mahtuu kerrallaan viisi osallistujaa, jotta valmentaja ehtii ohjaamaan jokaista yksilöllisesti ja avustamaan paremmin oikean liiketekniikan omaksumisessa. Hyvä liiketekniikka on lihaskuntoharjoittelussa kehittymisen edellytys. 

 

Naisten treeniryhmä Helsinki - valmentajat

 

Naisten treeniryhmissä sinua valmentavat fysioterapeutti ja personal trainer Jonna, personal trainer Nea ja Liikuntatieteiden maisteri ja Kuntovalmentaja Ruth. Kaikilla valmentajilla on vankka tietotaito toiminnallisesta lihaskuntoharjoittelusta sekä ihmisen anatomiasta ja fysiologiasta, joka takaa sen, että treeni sujuu turvallisesti alusta loppuun asti, vaikka kropassa olisikin pientä kremppaa. Treenataanko personal trainer valmentajiin pääset tutustumaan lisää täältä. 

 

Haluaisitko tulla treenaamaan meidän kanssa?

 

Ohjaamme naisvoimaa treeniryhmiä ma-to aina kahden kuukauden jaksoissa. Pienryhmiin voi tulla kokeilemaan tai liittyä mukaan milloin tahansa kun paikkoja on vapaana. Täytä tämän sivun alalaidasta löytyvä lomake ilmoittautuaksesi ryhmään.

 

Voit treenata ryhmissä 1-2 kertaa viikossa 45min kerrallaan. Treeneihin ilmoittautuminen tapahtuu nettiajanvarauksella - aivan kuten kuntosalin jumppatunneille. Sinä asiakkaana saat päättää, missä ryhmässä ja mihin aikaan sinulle parhaiten sopii treenata. Jos et jollakin viikolla pääse, voit korvata menetetyn treenikerran seuraavien viikkojen aikana silloin kun sinulle parhaiten sopii.

 

Voit ostaa treenit pakettina suoraan verkkokaupasta:

Treenit  2kk ajan  1 krt / viikko     96€

Treenit  2kk ajan   2 krt / viikko    192€

 

Eli sinun ei tarvitse sitoutua kuukausimaksuisin, vaan päätät itse jokaisen treenikauden jälkeen haluatko jatkaa vai treenata välillä jollakin muulla tavalla. Pienryhmätreenit laskutetaan aina kausiluontoisesti ellei toisin sovita. Maksutapoina käyvät verkkokaupan lisäksi e-lasku, osamaksu sekä Smartum, ePassi, EazyBreak, Virike ja Edenred.

Treenit pidetään Töölön kisahallilla ja Maunulan liikuntahallilla.  

Tutustu kevään 2020 tuntitarjontaan tästä: 

NAISVOIMAA MAUNULA

Talvikausi  13.1 - 5.3 

Ohjaukset:

MA:  16.45 ja 17.45
TI:     17.00 ja 18.00
KE:    16.45 ja 17.45
TO:    17.00 ja 18.00

 

Kevätkausi   9.3 - 30.4

Ohjaukset:

MA:  16.45 ja 17.45
TI:     17.00 ja 18.00
KE:    16.45 ja 17.45
TO:    17.00 ja 18.00

NAISVOIMAA TÖÖLÖ

Talvikausi  13.1 - 5.3 

Ohjaukset:

MA:  15.45, 16.45 ja 17.45
TI:     16.00, 17.00 ja 18.00
KE:    16.45 ja 17.45
TO:    17.00 ja 18.00

 

Kevätkausi   9.3 - 30.4

Ohjaukset:

MA:  16.45 ja 17.45
TI:     17.00 ja 18.00
KE:    16.45 ja 17.45
TO:    17.00 ja 18.00

 

NAISVOIMAA ULKOTREENIT KÄPYLÄ

Kevätkausi 15.4 - 3.6 8 viikkoa

Käpylän liikuntapuisto.

Ohjaus keskiviikkoisin klo 17.

Ohjaajana Fysioterapeutti ja PT Jonna Pitkänen

Ilmoittaudu mukaan treeniryhmään tai kokeilukerralle alla olevalla lomakkeella, niin olemme sinuun pikapuoliin yhteydessä.

treeniryhmä helsinki ilmoittautumislomake

Naisten treeniryhmä helsinki - asiakaspalautteita

 

" Pienryhmätreenit salilla ovat olleet tosi hyviä ja vaihtelevia, kunto on selkeästi nousussa ja lihaksiakin alkaa jo vähän näkyä! "   Anu

 

 

" On uskomatonta, että vyäröltä on lähtenyt 12 cm vaikka olen treenannut vain kahdesti viikossa. Kyllä siitä lihaskuntoharjoittelusta toitotetaan, mutta ei sitä näköjään usko ennen kuin kokee. "  Tanja

 

 

Nyt kun on tää (ekat) 12 viikkoo treenattu, niin haluaisin vaan sanoa, että on ollu tosi monipuoliset ja hyvät treenit. Oon tosi ilonen, kun pystyin tähän (en olis itse uskonu), kun kaks kertaa viikossa treenit tuntu aluks ihan mahdottomalta ajatukselta. 

Ajoittain kun oon saanut aloitettua esim. ryhmäliikunnassa tai salilla, niin se on aina lopahtanut siihen, kun on tuntunut, että aina on samaa eikä mitään edistystä tapahdu. Aikaisemmin kun oon yrittäny käydä ryhmäliikunnassa niin oon vaan katsonu kelloa ja odottanut että tunti loppuu (auts ;). Ja aina on ollu liikunnassa sellanen "pakkopullafiilis", että meen nyt kun on pakko.
Sun tunneilla oon oikeesti  todella huomannut edistyneeni monella osa-alueella ja siitä saa voimia jatkaa. On ollu kivaa tulla tunneille ja ei ole ehtiny kelloa tunnilla miettiä, kun aika on mennyt nopeesti ja ollu monipuolista ja haastavaa treeniä. Varsinkin tasapainoa ei itse olis tullu edes ajatelleeks harjotella. 
Oon saanu sulta tosi hyviä ja asiantuntevia treeniohjeita tohon erkaumaan ja oot tosi positiivinen ja tsemppaava pt 🙂 Kiitos sulle Jonna 🙂 "  Riitta