Blogi

Juoksutekniikka kuntoon = kolme tärkeintä seikkaa

Tässä juoksutekniikkaa koskevassa artikkelissa pohdimme hyvän juoksutekniikan kannalta olennaisimmista seikoista kera vinkkien.

Posted in Aloittelijoille, Juoksu | Tagged , , , , , , | Leave a comment

Juoksijan lihaskunto – mitä kannattaa huomioida?

Juoksijan lihaskunto on olennainen osa juoksuharrastusta. Lue tästä ohjeet oman ohjelman tekemiseen ja harjoittelun ohjelmointiin.

Posted in Aloittelijoille, Juoksu | Tagged , , , , | Leave a comment

Juoksun aloittaminen – näin rakennat pohjakunnon

Juoksun aloittaminen on turvallisempaa ja mielekkäämpää, kun rakennat ensin vankan pohjakunnon.

Posted in Juoksu | Tagged , , , , , , | Leave a comment

Miten päästä hyvään kuntoon?

Miten päästä hyvään kuntoon? Tässä tärkeimmät ensimmäiset muutokset ruokavaliossa ja liikunnassa.

Posted in Aloittelijoille | Tagged , , , , , | Leave a comment

PAINONPUDOTUS JA KROONINEN STRESSI

Tapaan asiakkaita, joilla on tavoitteena painonpudotus sekä personal trainerina, fysioterapeuttina että ravintovalmentajana. Kun kysyn asiakkailta, mikä on heidän mielestään paras tapa toteuttaa painonpudotus, niin vastaus on ”pitää syödä vähemmän ja liikkua enemmän”. Kun kysyn, kuinka stressaantuneiksi he tällä hetkellä kokevat itsensä asteikolla 1-10, niin lukema on lähes aina 6-9 […]

Posted in Painonpudotus | Tagged , , , , , , , | Leave a comment

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *